W obecnych czasach łatwo zatracić się w pędzie cywilizacyjnym i stracić z oczu to, co najważniejsze – zdrowie. Świnia i Tygrys są tutaj, aby przywrócić harmonię w życiu swoich klientów dzięki tradycyjnej medycynie chińskiej, która pozwala na zapewnienie dobrostanu poprzez odblokowanie swobodnego przepływu energii życiowej Qi.

Zakres projektu:
- Logo,
- Dobranie kolorystyki oraz fontów marki,
- Zaprojektowanie elementów indentyfikacji wizualnej – wizytówki, papieru firmowego, ulotki oraz torby firmowej,
- Stworzenie brandbooka (księgi znaku).
Założenia
Świnia i Tygrys oferuje usługi z zakresu terapii w ramach tradycyjnej medycyny chińskiej. Przeprowadza zabiegi takie jak akupunktura, moksa, masaże czy reiki. Swoją ofertę kierują do osób w średnim wieku oraz starszych, które cierpią na chroniczny stres, zmęczenie czy problemy ze snem. Osoby te są otwarte na alternatywne i naturalne metody leczenia, które uzupełniają konwencjonalną medycynę.

Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna marki Świnia i Tygrys opiera się na motywach inspirowanych Dalekim Wschodem, łączy w sobie tradycję z nowoczesnością. Logo zainspirowane jest chińskimi znakami zodiaku założycielek marki – świnią i tygrysem. Jego charakterystyczne pionowe ułożenie, grafika wpisana w koło, czerwony kolor oraz rysunkowy styl zawiązują do tradycyjnego chińskiego designu. Styl materiałów reklamowych przywodzi na myśl nie tylko harmonię i spokój, które potencjalny klient poczuje po skorzystaniu z usług, ale także młodzieńczą werwę oraz odwagę, które odnajdą w sobie, gdy tylko uwolnią się od stresu.





