Moc, elegancja i klasa – to trzy słowa kluczowe, które przyświecały projektowaniu identyfikacji wizualnej dla Kancelarii Radcy Prawnego "Paweł Ogiński". W branży prawniczej bardzo ważne jest zbudowanie profesjonalnego i wzbudzającego zaufanie wizerunku – szczególnie, kiedy swoje usługi kierujemy do przedsiębiorstw, które ufają nam przy podejmowaniu wielu decyzji biznesowych takich jak zawierania kontraktów, przekształcenie formy działalności czy rozwiązywanie sporów z pracownikami. Silna wizualna tożsamość marki jest pierwszym krokiem do zbudowania takiego właśnie wizerunku.
Zakres projektu:
- Logotyp,
- Dobranie kolorystyki i typografii marki,
- Identyfikacja wizualna – wizytówka, papier firmowy, koperta, ulotka,
- Brandbook.
Założenia
Kancelaria Ogiński kieruje swoje usługi do średnich i dużych przedsiębiorstw, które poszukują doświadczonej, profesjonalnej kancelarii. W ramach współpracy zależy im przede wszystkim na zapewnieniu bezpieczeństwa transakcji i zminimalizowaniu ryzyka błędów. Preferują partnerów, którzy oferują pełne spektrum usług prawnych.
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna marki Ogiński stawia przede wszystkim na profesjonalizm i powagę. Stonowane odcienie takie jak czerń, głęboki fiolet i szarość przywodzą na myśl pewność siebie oraz niezawodność, której poszukuje ich idealny klient. Rzetelność kancelarii jest dodatkowo podkreślona przez przejrzysty, zorganizowany design materiałów reklamowych. Zdjęcia z ciemną nakładką oraz minimalistyczne ikony nie odciągają uwagi od tego, co najważniejsze – treści.
Dyrektor finansowy firmy biorący do ręki wizytówkę kancelarii Ogiński na pierwszy rzut oka widzi, jak dużą wagę kancelaria przykuwa do detali oraz jasnego przekazu.