Moc, elegancja i klasa – to trzy słowa kluczowe, które przyświecały projektowaniu identyfikacji wizualnej dla Kancelarii Radcy Prawnego "Paweł Ogiński". W branży prawniczej bardzo ważne jest zbudowanie profesjonalnego i wzbudzającego zaufanie wizerunku – szczególnie, kiedy swoje usługi kierujemy do przedsiębiorstw, które ufają nam przy podejmowaniu wielu decyzji biznesowych takich jak zawierania kontraktów, przekształcenie formy działalności czy rozwiązywanie sporów z pracownikami. Silna wizualna tożsamość marki jest pierwszym krokiem do zbudowania takiego właśnie wizerunku.

Zakres projektu:

  1. Logotyp,
  2. Dobranie kolorystyki i typografii marki,
  3. Identyfikacja wizualna – wizytówka, papier firmowy, koperta, ulotka,
  4. Brandbook.

PO 01

Założenia

Kancelaria Ogiński kieruje swoje usługi do średnich i dużych przedsiębiorstw, które poszukują doświadczonej, profesjonalnej kancelarii. W ramach współpracy zależy im przede wszystkim na zapewnieniu bezpieczeństwa transakcji i zminimalizowaniu ryzyka błędów. Preferują partnerów, którzy oferują pełne spektrum usług prawnych.

PO 02

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna marki Ogiński stawia przede wszystkim na profesjonalizm i powagę. Stonowane odcienie takie jak czerń, głęboki fiolet i szarość przywodzą na myśl pewność siebie oraz niezawodność, której poszukuje ich idealny klient. Rzetelność kancelarii jest dodatkowo podkreślona przez przejrzysty, zorganizowany design materiałów reklamowych. Zdjęcia z ciemną nakładką oraz minimalistyczne ikony nie odciągają uwagi od tego, co najważniejsze – treści. 

Dyrektor finansowy firmy biorący do ręki wizytówkę kancelarii Ogiński na pierwszy rzut oka widzi, jak dużą wagę kancelaria przykuwa do detali oraz jasnego przekazu.

PO 03

PO 04

PO 05

PO 06

PO 07

PO 08

PO 09