• Home
  • Portfolio
    • Web design
      Web design
      onepage * strony internetowe * sklepy internetowe * aplikacje
    • Identyfikacje wizualne
      Identyfikacje wizualne
      branding * rebranding * logo * brandbook * do druku * social-media
  • O mnie
  • Kontakt
kontakt@oriadesign.pl
  1. Home
  2. Case Studies
  3. Identyfikacje wizualne case studies
Logo marki Diana

Identyfikacja wizualna i opakowania szamponów marki Diana

Szczegóły
16 sierpnia 2024

Produkty marki Diana są dla dziewczyn, które chcą od życia więcej niż tylko suche i zniszczone włosy; są dla dziewczyn pełnych pasji, werwy, optymizmu... i odrobiny szaleństwa. Niezależnie od tego, czy jej włosy są kręcone, falowane czy proste — szampony tej marki pozwolą jej sprawić, by zawsze były lśniące i zdrowe.

Zakres projektu

  1. Logo w kilku wariantach (pionowe, poziome, sygnet, logotyp, logo z taglinem),
  2. Identyfikacja wizualna — dobranie fontów, kolorów i elementów graficznych marki, projekt wizytówek oraz gadżetów firmowych,
  3. Pakiet postów na Instagram,
  4. Opakowania produktowe serii szamponów.

DIANA 01

Założenia

Marka Diana kieruje swoje produkty do młodych kobiet w wieku 18-26 lat z całej Polski, które chcą zadbać o zdrowie swoich włosów bez wydawania fortuny na drogie kosmetyki. Dziewczyny te spędzają sporo czasu w social-mediach i ważne jest dla nich, aby produkty, których używają, były nie tylko skuteczne, ale też ekscytujące.

Identyfikacja wizualna marki Diana stawia na odważne kolory i motywy, które odzwierciedlają ducha młodzieńczej przygody. Każdy detal, od logo po opakowanie, jest zaprojektowany, aby emanować pozytywną energią w delikatny, dziewczęcy sposób. Dzięki temu produkty tej marki mogą w łatwy sposób stać się w oczach klientki synonimem pewności siebie i radości.

Naszym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która wywołuje przyjemne skojarzenia. Chcieliśmy, aby każda kobieta, która zobaczy produkty Diana, poczuła, że odkryła coś, co idealnie pasuje do jej stylu życia i energii.

Identyfikacja wizualna

Logo Diany odzwierciedla różnorodność włosów. Trzy kreski — kręcona, falowana i prosta — zamknięte w okręgu to nie tylko odzwierciedlenie różnego typu włosów, ale też obietnica, że Diana zatroszczy się o każdy z nich. Kolory marki razem tworzą ciepłą, optymistyczną paletę, a dobrane fonty podkreślają młodzieńczą energię. Fotografie użyte w ramach materiałów reklamowych przedstawiają młode kobiety cieszące się naturalnym pięknem, które produkty Diana pomagają wydobyć z ich włosów.

DIANA 02

DIANA 03

DIANA 04

DIANA 05

DIANA 06

DIANA 07

DIANA 08

Opakowania

Każda butelka została zaprojektowana, by nie tylko wyglądać estetycznie, ale także budzić pozytywne emocje. Design opakowań łączy w sobie świeżość i nowoczesność. Ich forma jest prosta, ale subtelne detale kolorystczne sprawiają, że każda butelka wyróżnia się na półce. Tło opakowań utrzymane jest w pastelowych gradientach, które łączą wszystkie warianty w jedną, spójną kolekcję. Ilustracje roślin nawiązują do składników odżywczych użytych w każdym z szamponów.

DIANA 10

DIANA 11

DIANA 12

DIANA 13

DIANA 14

Podsumowanie

Dzięki żywej kolorystyce, nowoczesnemu logo, atrakcyjnym opakowaniom i spójnym materiałom graficznym, marka Diana skutecznie komunikuje swoje wartości i przyciąga uwagę grupy docelowej. Całość oddaje esencję zabawy, optymizmu i młodości, które są kluczowe dla wizerunku marki.

Identyfikacja wiuzalna kancelarii "Paweł Ogiński"

Identyfikacja wizualna kancelarii Paweł Ogiński

Szczegóły
12 sierpnia 2024

Moc, elegancja i klasa – to trzy słowa kluczowe, które przyświecały projektowaniu identyfikacji wizualnej dla Kancelarii Radcy Prawnego "Paweł Ogiński". W branży prawniczej bardzo ważne jest zbudowanie profesjonalnego i wzbudzającego zaufanie wizerunku – szczególnie, kiedy swoje usługi kierujemy do przedsiębiorstw, które ufają nam przy podejmowaniu wielu decyzji biznesowych takich jak zawierania kontraktów, przekształcenie formy działalności czy rozwiązywanie sporów z pracownikami. Silna wizualna tożsamość marki jest pierwszym krokiem do zbudowania takiego właśnie wizerunku.

Zakres projektu:

  1. Logotyp,
  2. Dobranie kolorystyki i typografii marki,
  3. Identyfikacja wizualna – wizytówka, papier firmowy, koperta, ulotka,
  4. Brandbook.

PO 01

Założenia

Kancelaria Ogiński kieruje swoje usługi do średnich i dużych przedsiębiorstw, które poszukują doświadczonej, profesjonalnej kancelarii. W ramach współpracy zależy im przede wszystkim na zapewnieniu bezpieczeństwa transakcji i zminimalizowaniu ryzyka błędów. Preferują partnerów, którzy oferują pełne spektrum usług prawnych.

PO 02

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna marki Ogiński stawia przede wszystkim na profesjonalizm i powagę. Stonowane odcienie takie jak czerń, głęboki fiolet i szarość przywodzą na myśl pewność siebie oraz niezawodność, której poszukuje ich idealny klient. Rzetelność kancelarii jest dodatkowo podkreślona przez przejrzysty, zorganizowany design materiałów reklamowych. Zdjęcia z ciemną nakładką oraz minimalistyczne ikony nie odciągają uwagi od tego, co najważniejsze – treści. 

Dyrektor finansowy firmy biorący do ręki wizytówkę kancelarii Ogiński na pierwszy rzut oka widzi, jak dużą wagę kancelaria przykuwa do detali oraz jasnego przekazu.

PO 03

PO 04

PO 05

PO 06

PO 07

PO 08

PO 09

 

Identyfikacja wizualna - ulotka, papier firmowy i wizytówka na beżowym tle

Świnia i Tygrys – identyfikacja wizualna inspirowana Wschodem

Szczegóły
23 października 2023

W obecnych czasach łatwo zatracić się w pędzie cywilizacyjnym i stracić z oczu to, co najważniejsze – zdrowie. Świnia i Tygrys są tutaj, aby przywrócić harmonię w życiu swoich klientów dzięki tradycyjnej medycynie chińskiej, która pozwala na zapewnienie dobrostanu poprzez odblokowanie swobodnego przepływu energii życiowej Qi.

SIT 01

Zakres projektu:

  1. Logo,
  2. Dobranie kolorystyki oraz fontów marki,
  3. Zaprojektowanie elementów indentyfikacji wizualnej – wizytówki, papieru firmowego, ulotki oraz torby firmowej,
  4. Stworzenie brandbooka (księgi znaku).

Założenia

Świnia i Tygrys oferuje usługi z zakresu terapii w ramach tradycyjnej medycyny chińskiej. Przeprowadza zabiegi takie jak akupunktura, moksa, masaże czy reiki. Swoją ofertę kierują do osób w średnim wieku oraz starszych, które cierpią na chroniczny stres, zmęczenie czy problemy ze snem. Osoby te są otwarte na alternatywne i naturalne metody leczenia, które uzupełniają konwencjonalną medycynę.

SIT 02

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna marki Świnia i Tygrys opiera się na motywach inspirowanych Dalekim Wschodem, łączy w sobie tradycję z nowoczesnością. Logo zainspirowane jest chińskimi znakami zodiaku założycielek marki – świnią i tygrysem. Jego charakterystyczne pionowe ułożenie, grafika wpisana w koło, czerwony kolor oraz rysunkowy styl zawiązują do tradycyjnego chińskiego designu. Styl materiałów reklamowych przywodzi na myśl nie tylko harmonię i spokój, które potencjalny klient poczuje po skorzystaniu z usług, ale także młodzieńczą werwę oraz odwagę, które odnajdą w sobie, gdy tylko uwolnią się od stresu.

SIT 03

SIT 04

SIT 05

SIT 06

SIT 07

SIT 08

Prezentacja opakowań olejków eterycznych

Identyfikacja wizualna i opakowania – Scent Olejki Eteryczne

Szczegóły
07 kwietnia 2023

Scent to firma produkująca olejki eteryczne, których głównym przeznaczeniem jest domowa aromaterapia. Ich produkty łączą w sobie moc płynącą z natury z nowoczesnymi technologiami laboratoryjnymi, które pozwalają na ekstrakcję najwyżej jakości olejków eterycznych. Swoje produkty kierują do kobiet w średnim wieku, których obowiązki zawodowe często powodują u nich stres i napięcie. Poszukują one skutecznych sposobów na relaks po pracy oraz poprawę jakości swojego snu. Preferują produkty naturalne, bezpieczne i ekologiczne, a także estetyczne i eleganckie, pasujące do nowoczesnego wnętrza.

 

SC 01

Zakres projektu:

  1. Stworzenie logo firmy,
  2. Zbudowanie identyfikacji wizualnej marki – wizytówki, papieru firmowego, ulotek reklamowych,
  3. Zaprojektowanie uniwersalnego szablonu opakowań oraz etykiet na olejki eteryczne, spójnego z wytworzoną identyfikacją wizualną.

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna marki Scent jest przede wszystkim minimalistyczna. Nie narzuca się ona odbiorcy krzykliwymi kolorami ani wymyślnymi grafikami – jej siła tkwi w prostocie. Zieleń w połączeniu z delikatnymi szarościami nawiązuje do połączenia natury z nowoczesnością. Szata graficzna materiałów promocyjnych jest skupiona przede wszystkim na podkreśleniu treści. Dzięki temu zabiegana klientka może bez zbędnego rozpraszania przeczytać na temat skuteczności i wysokiej jakości olejków oferowanych przez Scent.

 

SC 02SC 03SC 05

 

Opakowania i etykiety

Opakowania i etykiety Scent zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o guście klientek, które cenią sobie prostotę. Wyważony, poważny styl wpasuje się do każdego nowoczesnego wnętrza. Przewaga białego przywodzi na myśl czystość oraz bezpieczeństwo wiążące się nowoczesnymi technikami laboratoryjnymi użytymi w trakcie produkcji. Każdy zapach ma też przypisany swój indywidualny kolor akcentowy, który pozwala szybko je rozróżnić nawet bez czytania etykiety. 

Klientka, która po męczącym dniu w biurze chce się zrelaksować, może po prostu zgarnąć wybrany olejek z półki i – bez dodatkowego natłoku informacji wywołanego ekscentryczną grafiką – szybko zatopić się w świecie relaksu.

 

SC 06SC 09SC 10SC 11

Podsumowanie

Scent skupia się przede wszystkim na wprowadzeniu do zabieganego życia swoich klientek odrobiny relaksu oraz luksusu, i estetyka ich nowej identyfikacji wizualnej dokładnie to podkreśla. Minimalistyczne grafiki reklamowe oraz eleganckie, białe opakowania olejków odzwierciedlają nowoczesność i prostotę, które ich klientki cenią sobie najbardziej.

© Wiktoria Półtoraczyk 2022 - 2025
Developed by web-service.com.pl
kontakt@oriadesign.pl
  • Home
  • Portfolio
    • Web design
      Web design
      onepage * strony internetowe * sklepy internetowe * aplikacje
    • Identyfikacje wizualne
      Identyfikacje wizualne
      branding * rebranding * logo * brandbook * do druku * social-media
  • O mnie
  • Kontakt