
- Szczegóły
Produkty marki Diana są dla dziewczyn, które chcą od życia więcej niż tylko suche i zniszczone włosy; są dla dziewczyn pełnych pasji, werwy, optymizmu... i odrobiny szaleństwa. Niezależnie od tego, czy jej włosy są kręcone, falowane czy proste — szampony tej marki pozwolą jej sprawić, by zawsze były lśniące i zdrowe.
Zakres projektu
- Logo w kilku wariantach (pionowe, poziome, sygnet, logotyp, logo z taglinem),
- Identyfikacja wizualna — dobranie fontów, kolorów i elementów graficznych marki, projekt wizytówek oraz gadżetów firmowych,
- Pakiet postów na Instagram,
- Opakowania produktowe serii szamponów.
Założenia
Marka Diana kieruje swoje produkty do młodych kobiet w wieku 18-26 lat z całej Polski, które chcą zadbać o zdrowie swoich włosów bez wydawania fortuny na drogie kosmetyki. Dziewczyny te spędzają sporo czasu w social-mediach i ważne jest dla nich, aby produkty, których używają, były nie tylko skuteczne, ale też ekscytujące.
Identyfikacja wizualna marki Diana stawia na odważne kolory i motywy, które odzwierciedlają ducha młodzieńczej przygody. Każdy detal, od logo po opakowanie, jest zaprojektowany, aby emanować pozytywną energią w delikatny, dziewczęcy sposób. Dzięki temu produkty tej marki mogą w łatwy sposób stać się w oczach klientki synonimem pewności siebie i radości.
Naszym celem było stworzenie identyfikacji wizualnej, która wywołuje przyjemne skojarzenia. Chcieliśmy, aby każda kobieta, która zobaczy produkty Diana, poczuła, że odkryła coś, co idealnie pasuje do jej stylu życia i energii.
Identyfikacja wizualna
Logo Diany odzwierciedla różnorodność włosów. Trzy kreski — kręcona, falowana i prosta — zamknięte w okręgu to nie tylko odzwierciedlenie różnego typu włosów, ale też obietnica, że Diana zatroszczy się o każdy z nich. Kolory marki razem tworzą ciepłą, optymistyczną paletę, a dobrane fonty podkreślają młodzieńczą energię. Fotografie użyte w ramach materiałów reklamowych przedstawiają młode kobiety cieszące się naturalnym pięknem, które produkty Diana pomagają wydobyć z ich włosów.
Opakowania
Każda butelka została zaprojektowana, by nie tylko wyglądać estetycznie, ale także budzić pozytywne emocje. Design opakowań łączy w sobie świeżość i nowoczesność. Ich forma jest prosta, ale subtelne detale kolorystczne sprawiają, że każda butelka wyróżnia się na półce. Tło opakowań utrzymane jest w pastelowych gradientach, które łączą wszystkie warianty w jedną, spójną kolekcję. Ilustracje roślin nawiązują do składników odżywczych użytych w każdym z szamponów.
Podsumowanie
Dzięki żywej kolorystyce, nowoczesnemu logo, atrakcyjnym opakowaniom i spójnym materiałom graficznym, marka Diana skutecznie komunikuje swoje wartości i przyciąga uwagę grupy docelowej. Całość oddaje esencję zabawy, optymizmu i młodości, które są kluczowe dla wizerunku marki.

- Szczegóły
Moc, elegancja i klasa – to trzy słowa kluczowe, które przyświecały projektowaniu identyfikacji wizualnej dla Kancelarii Radcy Prawnego "Paweł Ogiński". W branży prawniczej bardzo ważne jest zbudowanie profesjonalnego i wzbudzającego zaufanie wizerunku – szczególnie, kiedy swoje usługi kierujemy do przedsiębiorstw, które ufają nam przy podejmowaniu wielu decyzji biznesowych takich jak zawierania kontraktów, przekształcenie formy działalności czy rozwiązywanie sporów z pracownikami. Silna wizualna tożsamość marki jest pierwszym krokiem do zbudowania takiego właśnie wizerunku.
Zakres projektu:
- Logotyp,
- Dobranie kolorystyki i typografii marki,
- Identyfikacja wizualna – wizytówka, papier firmowy, koperta, ulotka,
- Brandbook.
Założenia
Kancelaria Ogiński kieruje swoje usługi do średnich i dużych przedsiębiorstw, które poszukują doświadczonej, profesjonalnej kancelarii. W ramach współpracy zależy im przede wszystkim na zapewnieniu bezpieczeństwa transakcji i zminimalizowaniu ryzyka błędów. Preferują partnerów, którzy oferują pełne spektrum usług prawnych.
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna marki Ogiński stawia przede wszystkim na profesjonalizm i powagę. Stonowane odcienie takie jak czerń, głęboki fiolet i szarość przywodzą na myśl pewność siebie oraz niezawodność, której poszukuje ich idealny klient. Rzetelność kancelarii jest dodatkowo podkreślona przez przejrzysty, zorganizowany design materiałów reklamowych. Zdjęcia z ciemną nakładką oraz minimalistyczne ikony nie odciągają uwagi od tego, co najważniejsze – treści.
Dyrektor finansowy firmy biorący do ręki wizytówkę kancelarii Ogiński na pierwszy rzut oka widzi, jak dużą wagę kancelaria przykuwa do detali oraz jasnego przekazu.

- Szczegóły
W obecnych czasach łatwo zatracić się w pędzie cywilizacyjnym i stracić z oczu to, co najważniejsze – zdrowie. Świnia i Tygrys są tutaj, aby przywrócić harmonię w życiu swoich klientów dzięki tradycyjnej medycynie chińskiej, która pozwala na zapewnienie dobrostanu poprzez odblokowanie swobodnego przepływu energii życiowej Qi.
Zakres projektu:
- Logo,
- Dobranie kolorystyki oraz fontów marki,
- Zaprojektowanie elementów indentyfikacji wizualnej – wizytówki, papieru firmowego, ulotki oraz torby firmowej,
- Stworzenie brandbooka (księgi znaku).
Założenia
Świnia i Tygrys oferuje usługi z zakresu terapii w ramach tradycyjnej medycyny chińskiej. Przeprowadza zabiegi takie jak akupunktura, moksa, masaże czy reiki. Swoją ofertę kierują do osób w średnim wieku oraz starszych, które cierpią na chroniczny stres, zmęczenie czy problemy ze snem. Osoby te są otwarte na alternatywne i naturalne metody leczenia, które uzupełniają konwencjonalną medycynę.
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna marki Świnia i Tygrys opiera się na motywach inspirowanych Dalekim Wschodem, łączy w sobie tradycję z nowoczesnością. Logo zainspirowane jest chińskimi znakami zodiaku założycielek marki – świnią i tygrysem. Jego charakterystyczne pionowe ułożenie, grafika wpisana w koło, czerwony kolor oraz rysunkowy styl zawiązują do tradycyjnego chińskiego designu. Styl materiałów reklamowych przywodzi na myśl nie tylko harmonię i spokój, które potencjalny klient poczuje po skorzystaniu z usług, ale także młodzieńczą werwę oraz odwagę, które odnajdą w sobie, gdy tylko uwolnią się od stresu.

- Szczegóły
Scent to firma produkująca olejki eteryczne, których głównym przeznaczeniem jest domowa aromaterapia. Ich produkty łączą w sobie moc płynącą z natury z nowoczesnymi technologiami laboratoryjnymi, które pozwalają na ekstrakcję najwyżej jakości olejków eterycznych. Swoje produkty kierują do kobiet w średnim wieku, których obowiązki zawodowe często powodują u nich stres i napięcie. Poszukują one skutecznych sposobów na relaks po pracy oraz poprawę jakości swojego snu. Preferują produkty naturalne, bezpieczne i ekologiczne, a także estetyczne i eleganckie, pasujące do nowoczesnego wnętrza.
Zakres projektu:
- Stworzenie logo firmy,
- Zbudowanie identyfikacji wizualnej marki – wizytówki, papieru firmowego, ulotek reklamowych,
- Zaprojektowanie uniwersalnego szablonu opakowań oraz etykiet na olejki eteryczne, spójnego z wytworzoną identyfikacją wizualną.
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna marki Scent jest przede wszystkim minimalistyczna. Nie narzuca się ona odbiorcy krzykliwymi kolorami ani wymyślnymi grafikami – jej siła tkwi w prostocie. Zieleń w połączeniu z delikatnymi szarościami nawiązuje do połączenia natury z nowoczesnością. Szata graficzna materiałów promocyjnych jest skupiona przede wszystkim na podkreśleniu treści. Dzięki temu zabiegana klientka może bez zbędnego rozpraszania przeczytać na temat skuteczności i wysokiej jakości olejków oferowanych przez Scent.
Opakowania i etykiety
Opakowania i etykiety Scent zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o guście klientek, które cenią sobie prostotę. Wyważony, poważny styl wpasuje się do każdego nowoczesnego wnętrza. Przewaga białego przywodzi na myśl czystość oraz bezpieczeństwo wiążące się nowoczesnymi technikami laboratoryjnymi użytymi w trakcie produkcji. Każdy zapach ma też przypisany swój indywidualny kolor akcentowy, który pozwala szybko je rozróżnić nawet bez czytania etykiety.
Klientka, która po męczącym dniu w biurze chce się zrelaksować, może po prostu zgarnąć wybrany olejek z półki i – bez dodatkowego natłoku informacji wywołanego ekscentryczną grafiką – szybko zatopić się w świecie relaksu.
Podsumowanie
Scent skupia się przede wszystkim na wprowadzeniu do zabieganego życia swoich klientek odrobiny relaksu oraz luksusu, i estetyka ich nowej identyfikacji wizualnej dokładnie to podkreśla. Minimalistyczne grafiki reklamowe oraz eleganckie, białe opakowania olejków odzwierciedlają nowoczesność i prostotę, które ich klientki cenią sobie najbardziej.